jirkasta 562 Zveřejněno Září 27, 2020 Report Share Zveřejněno Září 27, 2020 Nazdar vespolek, fotojízd už mám za sebou více, ale tu v Mostě samozřejmě nemohu zapomenout postnout na zdejší fórum. Původně měla být fotojízda pouze jedna (mostecká tramvajová síť opravdu nepatří mezi největší na světě) - sólo vozem 227 po Mostě a soupravou 227+279 po rychlodráze do Litvínova, ale z důvodu poruchy druhého vozu a jejich spojení jsme byli nuceni rozdělit fotojízdu na dvě akce, z čehož druhá část se (snad) bude konat za 13 dní. "Náš" vůz T3SU ev.č. 227 (dál jen "vůz") spolu s linkovým vozem T3M.3 v nástupní zastávce Velebudická Po ukončení modernizačního programu 34 tramvají Tatra T3 v roce 2003 na novou výzbroj s IGBT prvky nastalo dlouhé období klidu. Nové tramvaje stojí desetimiliony, a tak byly nakupovány až v dalším desetiletí pouze po kusech. V provozu další roky zůstávaly Tatry T3SU s odporovou výzbrojí, které se nevešly do tehdejšího modernizačního programu a nebylo je čím nahradit. Vůz pózuje v oblouku za smyčkou Velebudická Nicméně rok se s rokem sešel a i v klidném Mostě se začaly dít určité změny. V roce 2012 přišlo první Vario LF.S a první vyřazování nejstarších vozů mohlo začít. Do roku 2018 přišly další 3 Varia dvou podtypů a roku 2014 se Most dočkal nového vozidla typu EVO1. Zde však zůstalo u jediného kusu. Tramvaje na třídě Budovatelů sviští převážně stále na původní trati z velkoplošných panelů BKV. Zde před OC Central V roce 2019 byly do Mostu dodány tři tramvaje typu EVO2, díky čemuž mohl být ukončen pravidelný provoz tramvají s odporovou výzbrojí, které v Mostě vydržely bez větších úprav dlouhých 37 let! Od té doby tyto vozy sloužily ve vozovně pouze jako provozní záloha, až do dnešních měsíců. Malá ukázka Ukrajiny v Česku - místo na trati k nádraží je tak tajemné, že po retuši značky a billboardu by byla záměna bez problému možná Co nevidět má dojít k převzetí dalších dvou vozidel EVO2, čímž by mělo v říjnu dojít k definitivnímu završení služební éry odporových T3 ve zdejší osobní dopravě. To byl impulz k rychlému sestavení této akce, neboť DP nepočítá se zachováním historického vozidla, což je však vzhledem k vysoké zachovalosti původních prvků interiéru škoda. Setkání generací s vozem Vario LF.S ev.č. 315 ve smyčce Nádraží. A jak bylo v Mostě? No, nic, co by mě dokázalo po zkušenostech vyvést z míry. V Mostě už jsem párkrát byl, tak vím, co mě v takovém velkoměstě může čekat. Pokud potřebujete nebo chcete poznat město vybudované na zelené louce dle socialistické koncepce, nemusíte jezdit do Ruska, Most jde příkladem. Pokud chcete pokecat s černými spoluobčany o jejich způsobu života, lepší město v této zemi asi nenajdete. Setkání generací s vozem Vario LF.S ev.č. 315 ve smyčce Nádraží. Jedna věc mě přece jen trochu překvapila. Asi netřeba skloňovat místní palčivý problém s "místními spoluobčany", který se zde vyskytuje doslova na každém rohu a je často skloňován i v hovorové řeči obyvatel. Na nádraží jsme si šli s kolegou dát sekanou v housce do známého bufáče a zarazila nás cedule, na které bylo z dvaceti cenovek nalepeno asi jen 5. "BKV štreka" na cestě zpátky k vozovně po třídě Budovatelů. Kolemjdoucí černí spoluobčané měli při pohledu na nás o zábavu postaráno Když se kolega zajímal o to, co vlastně z té cedule v bufetu mají, pěkná pracovnice jako první objasnila, z jakého důvodu na ceduli nemá nalepeny všechny cedulky. Údajně si z toho dělají odpolední zábavu "naši spoluobčané", kteří je otrhávají a slečnu to nebaví neustále lepit zpátky... V duchu jsem se musel hlasitě zasmát a hned jsem pochopil, oč v tomto městě kráčí. Interiér kabiny řidiče z roku 1982. Až na nezbytné opravy se jedná o originál z továrny ČKD Tatra v jiných provozech nevídaný! Ještě existuje asi jeden důvod, proč byste měli tohle město navštívit (nepočítám-li návštěvu místa bydliště Milanfon teamu ). Pokud přijedete z bohatších regionů, mile vás překvapí nízká cena služeb. Jste-li z Prahy zvyklí na oběd s pitím za 180 Kč, což už je bohužel takový pražský průměr mimo jídelny, zkuste se najíst v Mostě nebo podobných městech ústeckého kraje. Třeba nezvládnete skrývat údiv. Co takhle jít do Severky? Po 37 letech věrné služby se loučím a přeji své nástupkyni, aby sloužila aspoň tak spolehlivě jako já... 1 Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatních sítích
D2U 627 Zveřejněno Září 28, 2020 Report Share Zveřejněno Září 28, 2020 Před 8 hodinami, jirkasta napsal(a): Nazdar vespolek, fotojízd už mám za sebou více, ale tu v Mostě samozřejmě nemohu zapomenout postnout na zdejší fórum. Původně měla být fotojízda pouze jedna (mostecká tramvajová síť opravdu nepatří mezi největší na světě) - sólo vozem 227 po Mostě a soupravou 227+279 po rychlodráze do Litvínova, ale z důvodu poruchy druhého vozu a jejich spojení jsme byli nuceni rozdělit fotojízdu na dvě akce, z čehož druhá část se (snad) bude konat za 13 dní. "Náš" vůz T3SU ev.č. 227 (dál jen "vůz") spolu s linkovým vozem T3M.3 v nástupní zastávce Velebudická Po ukončení modernizačního programu 34 tramvají Tatra T3 v roce 2003 na novou výzbroj s IGBT prvky nastalo dlouhé období klidu. Nové tramvaje stojí desetimiliony, a tak byly nakupovány až v dalším desetiletí pouze po kusech. V provozu další roky zůstávaly Tatry T3SU s odporovou výzbrojí, které se nevešly do tehdejšího modernizačního programu a nebylo je čím nahradit. Vůz pózuje v oblouku za smyčkou Velebudická Nicméně rok se s rokem sešel a i v klidném Mostě se začaly dít určité změny. V roce 2012 přišlo první Vario LF.S a první vyřazování nejstarších vozů mohlo začít. Do roku 2018 přišly další 3 Varia dvou podtypů a roku 2014 se Most dočkal nového vozidla typu EVO1. Zde však zůstalo u jediného kusu. Tramvaje na třídě Budovatelů sviští převážně stále na původní trati z velkoplošných panelů BKV. Zde před OC Central V roce 2019 byly do Mostu dodány tři tramvaje typu EVO2, díky čemuž mohl být ukončen pravidelný provoz tramvají s odporovou výzbrojí, které v Mostě vydržely bez větších úprav dlouhých 37 let! Od té doby tyto vozy sloužily ve vozovně pouze jako provozní záloha, až do dnešních měsíců. Malá ukázka Ukrajiny v Česku - místo na trati k nádraží je tak tajemné, že po retuši značky a billboardu by byla záměna bez problému možná Co nevidět má dojít k převzetí dalších dvou vozidel EVO2, čímž by mělo v říjnu dojít k definitivnímu završení služební éry odporových T3 ve zdejší osobní dopravě. To byl impulz k rychlému sestavení této akce, neboť DP nepočítá se zachováním historického vozidla, což je však vzhledem k vysoké zachovalosti původních prvků interiéru škoda. Setkání generací s vozem Vario LF.S ev.č. 315 ve smyčce Nádraží. A jak bylo v Mostě? No, nic, co by mě dokázalo po zkušenostech vyvést z míry. V Mostě už jsem párkrát byl, tak vím, co mě v takovém velkoměstě může čekat. Pokud potřebujete nebo chcete poznat město vybudované na zelené louce dle socialistické koncepce, nemusíte jezdit do Ruska, Most jde příkladem. Pokud chcete pokecat s černými spoluobčany o jejich způsobu života, lepší město v této zemi asi nenajdete. Setkání generací s vozem Vario LF.S ev.č. 315 ve smyčce Nádraží. Jedna věc mě přece jen trochu překvapila. Asi netřeba skloňovat místní palčivý problém s "místními spoluobčany", který se zde vyskytuje doslova na každém rohu a je často skloňován i v hovorové řeči obyvatel. Na nádraží jsme si šli s kolegou dát sekanou v housce do známého bufáče a zarazila nás cedule, na které bylo z dvaceti cenovek nalepeno asi jen 5. "BKV štreka" na cestě zpátky k vozovně po třídě Budovatelů. Kolemjdoucí černí spoluobčané měli při pohledu na nás o zábavu postaráno Když se kolega zajímal o to, co vlastně z té cedule v bufetu mají, pěkná pracovnice jako první objasnila, z jakého důvodu na ceduli nemá nalepeny všechny cedulky. Údajně si z toho dělají odpolední zábavu "naši spoluobčané", kteří je otrhávají a slečnu to nebaví neustále lepit zpátky... V duchu jsem se musel hlasitě zasmát a hned jsem pochopil, oč v tomto městě kráčí. Interiér kabiny řidiče z roku 1982. Až na nezbytné opravy se jedná o originál z továrny ČKD Tatra v jiných provozech nevídaný! Ještě existuje asi jeden důvod, proč byste měli tohle město navštívit (nepočítám-li návštěvu místa bydliště Milanfon teamu ). Pokud přijedete z bohatších regionů, mile vás překvapí nízká cena služeb. Jste-li z Prahy zvyklí na oběd s pitím za 180 Kč, což už je bohužel takový pražský průměr mimo jídelny, zkuste se najíst v Mostě nebo podobných městech ústeckého kraje. Třeba nezvládnete skrývat údiv. Co takhle jít do Severky? Po 37 letech věrné služby se loučím a přeji své nástupkyni, aby sloužila aspoň tak spolehlivě jako já... a volant kde? 2 Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatních sítích
Kmínek 41 Zveřejněno Duben 14, 2021 Report Share Zveřejněno Duben 14, 2021 Hlavně že máme MHD drahý jak prase a jezdí tu ty skanzen vozy. Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatních sítích
D2U 627 Zveřejněno Duben 14, 2021 Report Share Zveřejněno Duben 14, 2021 Před 1 hodinou, Kmínek napsal(a): Hlavně že máme MHD drahý jak prase a jezdí tu ty skanzen vozy. za jazdu veteranom sa priplaca. 1 Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatních sítích
Recommended Posts
Ke komentování se musíte přihlásit nebo si vytvořit účet
K zanechání komentáře musíte být člen
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet v naší komunitě.
Zaregistrovat sePřihlásit se
Už máte účet? Přihlašte se zde.
Přihlásit se teď