Jump to content

Recommended Posts

Zdravim Vas,

Potreboval by som poradit ohladom telefonu.

Kedze pracujem ako kurier potreboval by som naprosto spolahlive GPS a kedze mam Redmi note 7 telefon, nie vzdy mi najde sigal, co je premna nepiatelne , kedzebez bez gps sa ani nepohnem.

Chcel by som poradit mobil s naprosto spolahlivym GPS do nejakych 400€. Rozmyslam nad Mi 9.

Co by ste mi poradili ?

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

Nebude to spíš o používané aplikaci než o telefonu .... a za 400€ si koupíš normální GPS úplně bez problémů.. viz třeba tom tom s tím mám dobré zkušenosti cena do 2500Kč [100€] ...... a nebo stáhnout nějakou konkrétní dobrou aplikaci třeba zkus si tady najít nějakou a třeba budou dobré ..... nic víc ti asi neporadím ... za mě vše 

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Před 12 hodinami, SuG4Ru Durgeston napsal(a):

Nebude to spíš o používané aplikaci než o telefonu .... a za 400€ si koupíš normální GPS úplně bez problémů.. viz třeba tom tom s tím mám dobré zkušenosti cena do 2500Kč [100€] ...... a nebo stáhnout nějakou konkrétní dobrou aplikaci třeba zkus si tady najít nějakou a třeba budou dobré ..... nic víc ti asi neporadím ... za mě vše 

nechcem navigaciu, chcem len dobry telefon so spolahlivou gps, trebars pouzival som roky samsung galaxy note 3 a nikdy ma nesklamal, signal vzdy nasiel. Pouzivam Sygic a Google mapy

Editoval(a) Matúš Kolcun

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek