Jump to content
Timotej Kuric

SilentiumPC RGB Fan+ RGB Pásky

9 Příspěvků k tomuto tématu

Dávam to sem do tejto sekcie preto že sa tu ako v jedinej sa tu odpovedá. V iných nieje nikto schopný odpovedať.

SOM AMATÉR TAK PROSÍM O POCHOPENIE

1. Plánujem kúpiť tieto RGB fany do case. Moja case nemá moc dobrý airflow a tak som sa to rozhodol vyriešiť takto.

1.1 Myslíte že zlepšia aspoň trochu teplotu v case ?/Sú účinne ?

1.2 Čo všetko budem musieť dokúpiť ? Preto že som videl daake takéto veci. Je to potrebné ? Lebo si nie som istý či má vlastne moja doska (ASRock B450 PRO4) toľko konektorov (na RGB a Fan)

2. RGB Pásiky do Case

2.1 Z kade objednávať? Aliexpress, Alza , CZC, ? Alebo z kade ?

2.2 Ako ich prichytiť do case ? 

2.3 Kde ich potom následne zapojiť ? Kedže budú vo vnútri PC tak neviem kde ich mám zapojiť.

2.4 Chcem ich aj poza stôl tak prosím aby ste mi poradili aj s výberom týchto RGB pásikov

Predom ďakujem za všetky odpovede a rady. 

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

Ahoj.

mam starsiu verziu a to tieto. Skoro to iste by som povedal.

ja osobne som ich objednaval hlavne preto, ze su velmi tiche. Na druhom mieste bol dizajn. Ucinnost tiez nie je zla.. v baleni by uz mala byt rozdvojka z molexu na rgb s ovladacom. Nepotrebujes ziadne hub ani nic na spojazdnenie.. No ja to mam napojene priamo do dosky na rgb header napriklad.. je mnozstvo moznosti

Rgb pasiky objednavaj z aliku.. mas bud 5v na usb redukciu popripade 12v do dosky (pozri manual dosky ci vobec mas rgb header atd a kolko zvladne M). Tie chodia vacsinou uz s obojstranou paskou, cize ich len nalepis do case. 

Ja osobne mam zakupeny este extension kabel na rgb header, aby ten header trcal von z case troska aby som mohol napojit ledky poza stol. Odporucam ti ho taktiez ak budes zapajat rgb pasiky do rgb headeru. 

Editoval(a) LukasV
  • Like 1

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek