Jump to content
Happiness

Sekundární monitor

8 Příspěvků k tomuto tématu

Zdravím,  chtěl bych se zeptat co doporučíte za sekundární monitor do 2000-3000Kč,  Momentálně mám tento https://www.czc.cz/benq-ew2440l-led-monitor-24/144733/produkt to je můj main monitor, pak mám druhý a to je už historie, nějaký acer K202HQL ještě s VGA, ale mám redukci VGA do monitoru a do grafiky(Asus strix 380 4gb) mám DVI. Studuji a používám program Nuke, problém je že studuji, a potřebuji v Nuku trávit hodně času, v tom benq dělám práci, v tom acer sleduji videa, a videa trvají třeba 3 hodiny+poznámky, no a začala mě bolet hlava i oči, a jsem takový unavený. Předtím než jsem začal studovat, používal jsem jenom ten benq, a bylo vše v pořádku, a na pc jsem také trávil hodně času, ale nic mi nebylo. Díky moc.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

Tento Benq vyzerá celkom dobre, má aj VGA vstup a funkcie low blue light, flicker reduction ktoré oči určite ocenia. Potom ešte tento AOC, ten má vstupy len pre DP a HDMI. 

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Před 9 minutami, Happiness napsal(a):

Díky, no můj benq má to low blue light, ale to je hrůza. Podívám se na mironet jestli to mají, mám blíž mironet než czc, a jinak bude potřeba něco dokoupit krom kabelu? Toto jsem kupoval k tomu Acer monitoru. https://www.mironet.cz/oem-dviavga-kabel-propojovaci-2m+dp116508/ 

Ten Benq by mal mať v balení HDMI kábel a AOC HDMI aj DP kábel (občas sa stane že v balení chýba). Tvoja grafická karta Asus strix 380 4gb má aj DP aj HDMI výstup ak sa nemýlim, takže dokupovať nemusíš teoreticky nič. 

Editoval(a) Roy

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

Jo a ještě, když můj benq je VA a tamten zase IPS nebude problém? Ten acer ani nevím co je, ale myslím TN. Tak jestli proto mě nebolí oči.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Před 1 minutou, Roy napsal(a):