Jump to content
Max Ihm

Reklamace u zkrachovalého eshopu

Recommended Posts

Zdar, v únoru 2017 jsem si koupil Xiaomi Redmi 4 PRO. Bohužel eshopy ve kterém chci mobil reklamovat (androidlevne.cz) zkrachoval. 

Jak to mám reklamovat?

@Barendol, @milanfon

Editoval(a) Max Ihm

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

heh no, teoreticky by mali mať nejakú inú firmu, ktorá po nich rieši reklamácie.. reálne asi prd z toho... podobne som ja kúpil PC pred troma rokmi. PC za 1100€ v tom čase a myslím, že hneď po mesiaci, max 2 firma skrachovala a po majiteľoch sa zľahla zem, reklamácie nikto neriešil a bol problém aj s vrátením servisovaných vecí... 

  • Like 1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

No dle zákona má prodejce povinnost poskytovat záruku pouze po dobu jeho existence. Ovšem v tomto případě můžeš uplatnit záruku od výrobce/distributora. V ČR exituje pár záručních servisů, kde bys měl tu záruku uplatnit. Třeba toto je servis od oficiálního ČR distributora. Nejspíš od něj je i tvůj mobil. Záruku by ti měli uplatnit. 

  • Like 1
  • Souhlasím 1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

"podle zákona musí být ustanovený zástupce na kterého je možné se obrátit ve věci vypořádání předchozích vztahů" - náhodný o pomoc tázaný člověk na internetu. :D 

  • Souhlasím 1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

A přesně proto, aby si pospíšili používám dobírku, jinak jsou bez peněz, tady jak kluci říkají jen záruční centra dodavatele

  • Souhlasím 1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

tiež z Gigastore.sk keď som kupoval PC komponenty... služby a čakacia doba katastrofa, cena áno nízka, to sa fakt oplatilo a mali za skvelú cenu 8700K, ale som myslel, že porodím kým sa to dostane ku mne... stále nejaký problém a čas dodania sa pekne naťahoval. Pravdaže dobierka, nechcem vedieť ako by sa to natiahlo pri zaplatení dopredu. Neskôr som až čítal recenzie na nich.. už teraz viem, že reklamovať niečo u nich nemá zmysel. Takže aj preto uprednostňujem Alzu ak vyslovene cena nie je inde až priveľmi výhodná inak radšej Alza. Tam mám istotu, že to dôjde rýchlo a na čas + nie je problém s reklamovaním. 

  • Like 1
  • Souhlasím 1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

Ke komentování se musíte přihlásit nebo si vytvořit účet

K zanechání komentáře musíte být člen

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet v naší komunitě.

Zaregistrovat se

Přihlásit se

Už máte účet? Přihlašte se zde.

Přihlásit se teď

×
×
  • Create New...