Jump to content

Recommended Posts

Zdravím,

jsem student a sháním repasovaný notebook do školy i na kolej. Proto bych chtěl něco do 10000Kč a aby to mělo nějakou výkonnější i7 (<5 gen., popř. nepřipájený CPU pro výměnu), full HD displej, ale to není nutnost.

Píši příspěvek spíše proto, že mne zajímá vaše vlastní zkušenost a doporučení určitých modelů.

PS: zatím mám v merku Lenovo ThinkPad T440s, ovšem má připájený CPU, tudíž i5 nejde vyměnit za i7 z ebaye.

Děkuji moc za příspěvky v diskuzi.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 42 minutami, Jakub Smolík napsal(a):

Zdravím,

jsem student a sháním repasovaný notebook do školy i na kolej. Proto bych chtěl něco do 10000Kč a aby to mělo nějakou výkonnější i7 (<5 gen., popř. nepřipájený CPU pro výměnu), full HD displej, ale to není nutnost.

Píši příspěvek spíše proto, že mne zajímá vaše vlastní zkušenost a doporučení určitých modelů.

PS: zatím mám v merku Lenovo ThinkPad T440s, ovšem má připájený CPU, tudíž i5 nejde vyměnit za i7 z ebaye.

Děkuji moc za příspěvky v diskuzi.

Já jsem spíš přes stoláky, ale když mi sem hodíš nějaký alternativy, tak ti pomůžu vybrat vhodnější.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

Nekupujte žádný ASUS, brzo by se rozbil. Sice jsem koupil nový, ale odešel touchpad a servis se mnou "vyjebal" tak, že mi nic nevrátili, neopravili a řekli že jsem do notebooku "neoprávněně zasahnoval"

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

Nakonec jsem koupil Lenovo Thinkpad t440p - 7000Kč, i7 4810MQ - 2000Kč, SSD 250GB - 1800Kč.. jsem max spoko, až na výdrž 2h (měřeno při YT videu) a hlučněšímu ventilátoru kvůli většímu přehřívání (u i7 větší TDP, než u i5 která byla dodána s ntb) - koupil jsem z ebaye za 1k Kč heatpipu s heatsinkem poro gpu.. tu tam nemám, ale snad se lépe rozloží teplo xD .. taky by ten vemtilátor měl být tišší

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

Ke komentování se musíte přihlásit nebo si vytvořit účet