Jump to content

Recommended Posts

Máte někdo zkušenosti s použitými komponenty u CZC? Chtěl jsem se zeptat jestli důkladně testují použité zboží nebo jestli lepší si připlatit a koupit nové ??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
1 hour ago, Ty chuju bobrze napsal(a):

Máte někdo zkušenosti s použitými komponenty u CZC? Chtěl jsem se zeptat jestli důkladně testují použité zboží nebo jestli lepší si připlatit a koupit nové ??

Ahoj,

hele kupoval jsem kdysi použitou grafickou kartu a funguje doteď, technici nebo nějaký servis to musí zkontrolovat, pokud to je funkční, jinak by to nesměli prodávat a bylo by to bráno jako "podvod", takže bych se toho vůbec nebál .

+ Stav použitého zboží se musí rovnat nějaké normě, takže je plně funkční, ale třeba je tam pár kosmetických oděrek, ale v pohodě.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
1 hour ago, Ty chuju bobrze napsal(a):

Máte někdo zkušenosti s použitými komponenty u CZC? Chtěl jsem se zeptat jestli důkladně testují použité zboží nebo jestli lepší si připlatit a koupit nové ??

Plečku by ti neprodali, ale samozřejmě použité zboží nikdy nebude jako nové. Pokud je rozdíl jen pár stovek, tak bych raději vzal nový.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

 

Před 35 minutami, Hornstercorps napsal(a):

Ahoj,

hele kupoval jsem kdysi použitou grafickou kartu a funguje doteď, technici nebo nějaký servis to musí zkontrolovat, pokud to je funkční, jinak by to nesměli prodávat a bylo by to bráno jako "podvod", takže bych se toho vůbec nebál .

+ Stav použitého zboží se musí rovnat nějaké normě, takže je plně funkční, ale třeba je tam pár kosmetických oděrek, ale v pohodě.

Použité zboží většinou berou jen na prodejně a tam jsou odborníci, ne jak v Alze, kde neumí ani odemknout mobil ve stylu "slide to unlock" a pak mu ještě spadne na zem :D 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 4 minutami, milanfon napsal(a):

...a pak mu ještě spadne na zem :D 

Tos byl svědkem? :D 

Editoval(a) jirkasta

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 4 minutami, milanfon napsal(a):

 

Použité zboží většinou berou jen na prodejně a tam jsou odborníci, ne jak v Alze, kde neumí ani odemknout mobil ve stylu "slide to unlock" a pak mu ještě spadne na zem :D 

:DDD

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 1 hodinou, Ty chuju bobrze napsal(a):

Máte někdo zkušenosti s použitými komponenty u CZC? Chtěl jsem se zeptat jestli důkladně testují použité zboží nebo jestli lepší si připlatit a koupit nové ??

Jediná věc, na kterou je třeba si dát pozor.

Nemusí být ta věc s kompletním příslušenstvím, ale kdyby něco chybělo, musí to tam nějak uvést

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
1 hour ago, jirkasta napsal(a):

Tos byl svědkem? :D 

Byl jsem tam reklamovat svůj mobil (konkrétně Huawei Honor 6 Plus), na kterém nefungovalo odemykací tlačítko. Nejenom, že prodavač nedokázal rozlousknou Huawei odemykací obrazovku, ale při vkládání do sáčku na reklamaci mu spadnul na dlažbu, takže se tam určitě něco poškrábalo (ten mobil už jsem nikdy neviděl, nejspíš skončil někde v Taiwanu na díly :D). Reklamace ale byla vyřešena opravo, při které byl vyměněn jeden kus. Kusové číslo se shoduje s označením mobilu, takže jsem dostal nový kus, ale neobnovila se mi záruka, protože byla provedena opravou. Navíc to nejspíš bude problém i pokud bych chtěl mobil znovu reklamovat (kdyby mi už nevypršela záruka), protože v systému mají opravu a stejné výrobní číslo se kterým mi to prodali a které kontrolují při reklamaci, jenže ten můj kus má už samozřejmě jiné výrobní číslo. Tohle je jeden z důvodů, proč nemám rád Alzu. V CZC by něco takového dokázali vyřešit na místě a druhý den bych si šel pro nový mobil. Alza si na to vzala celých 30 dní, které podle zákona mají, i když jsem se koukal na stránky autorizovaného Huawei servisu pro ČR, tak je tam jasně napsáno, že na opravu si nárokují maximálně 15 dní.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 35 minutami, milanfon napsal(a):

Byl jsem tam reklamovat svůj mobil (konkrétně Huawei Honor 6 Plus), na kterém nefungovalo odemykací tlačítko. Nejenom, že prodavač nedokázal rozlousknou Huawei odemykací obrazovku, ale při vkládání do sáčku na reklamaci mu spadnul na dlažbu, takže se tam určitě něco poškrábalo (ten mobil už jsem nikdy neviděl, nejspíš skončil někde v Taiwanu na díly :D). Reklamace ale byla vyřešena opravo, při které byl vyměněn jeden kus. Kusové číslo se shoduje s označením mobilu, takže jsem dostal nový kus, ale neobnovila se mi záruka, protože byla provedena opravou. Navíc to nejspíš bude problém i pokud bych chtěl mobil znovu reklamovat (kdyby mi už nevypršela záruka), protože v systému mají opravu a stejné výrobní číslo se kterým mi to prodali a které kontrolují při reklamaci, jenže ten můj kus má už samozřejmě jiné výrobní číslo. Tohle je jeden z důvodů, proč nemám rád Alzu. V CZC by něco takového dokázali vyřešit na místě a druhý den bych si šel pro nový mobil. Alza si na to vzala celých 30 dní, které podle zákona mají, i když jsem se koukal na stránky autorizovaného Huawei servisu pro ČR, tak je tam jasně napsáno, že na opravu si nárokují maximálně 15 dní.

Horor je debilní telefon, to jsem říkal furt, teď speciálně když vím, že se na něm nedá vyměnit ani tlačítko... :D Já si zašel s nefunkčním otiskem prstu na odemykacím tlačítku do Samsungu přímo do servisního střediska, které mám pár set metrů od baráku. :D Za hodinu jsem ho měl vyměněné a řekl mi, že to je kuriózní porucha. :D Jinak je teda hodně šikovnej, to by mě zajímalo, jak ses tvářil, když mu upadl :D:D Třeba se mohl poškodit pádem a nechtěli to přiznat...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 45 minutami, jirkasta napsal(a):

Horor je debilní telefon, to jsem říkal furt, teď speciálně když vím, že se na něm nedá vyměnit ani tlačítko... :D Já si zašel s nefunkčním otiskem prstu na odemykacím tlačítku do Samsungu přímo do servisního střediska, které mám pár set metrů od baráku. :D Za hodinu jsem ho měl vyměněné a řekl mi, že to je kuriózní porucha. :D Jinak je teda hodně šikovnej, to by mě zajímalo, jak ses tvářil, když mu upadl :D:D Třeba se mohl poškodit pádem a nechtěli to přiznat...

Náhodou jsem od té doby ještě nenarazil na Android mobil, který bych uznal za lepší (alespoň pro mě). Tenhle model byl opravdu over-engineered a na tu dobu měl tolik funkcí a výbavu, kterou ani dnešní mobily nemají, a když mají, takto pose*ou tím, že tam dají 5,2" nebo 5,7" dislay, ale já chci 5,5" a na to dneska skoro výrobci zapomněli. Já si na mobilu potřebuji psát scénáře pro svoje videa a šířka 5,5" FHD dislaye je na to úplně ideální. Jediný mobil, který se mi od té doby líbil byl Note 7, ale ten se po měsíci vyklubal v malého Ahmeda. To, že Honor měl jednu sérii s vadnými tlačítky jim prominu. Ten nový kus, co jsem dostal totiž musela být nějaká nová revize, protože má zespoda matný plast a ten můj původní ho měl lesklý. Navíc i kamery jsou stále kompetetivní s dnešními hi-end mobily. Popravdě u Androidu mě drží jenom to, že mají DUAL SIM a pro mě je výhodné mít jednu kartu s kreditem na telefonování a druhou se 3GB internetu (v T-Mobile snad neumí víc než 1,5GB na kartu společně s voláním a konkurence je předražená a srašné pokrytí 1900 MHz LTE), jinak bych šel do Eplu, a to hlavně kvůli kvalitnějším aplikacím. 

Ten pán v Alze hned odpověděl slovy "Nebojte jsme pojištění" a ofoukal ten mobil (pofoukáním ránu nezahojíš). Já na to něco jako "Tak za tohle chci nový kus" a tak se taky stalo (tak nějak). Moje reakce by možná byla jiná, kdybych nepotřeboval za 5 min stihnout vlak, který jede z nádraží 1 Km daleko :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 1 minutou, milanfon napsal(a):

Náhodou jsem od té doby ještě nenarazil na Android mobil, který bych uznal za lepší (alespoň pro mě). Tenhle model byl opravdu over-engineered a na tu dobu měl tolik funkcí a výbavu, kterou ani dnešní mobily nemají, a když mají, takto pose*ou tím, že tam dají 5,2" nebo 5,7" dislay, ale já chci 5,5" a na to dneska skoro výrobci zapomněli. Já si na mobilu potřebuji psát scénáře pro svoje videa a šířka 5,5" FHD dislaye je na to úplně ideální. Jediný mobil, který se mi od té doby líbil byl Note 7, ale ten se po měsíci vyklubal v malého Ahmeda. To, že Honor měl jednu sérii s vadnými tlačítky jim prominu. Ten nový kus, co jsem dostal totiž musela být nějaká nová revize, protože má zespoda matný plast a ten můj původní ho měl lesklý. Navíc i kamery jsou stále kompetetivní s dnešními hi-end mobily. Popravdě u Androidu mě drží jenom to, že mají DUAL SIM a pro mě je výhodné mít jednu kartu s kreditem na telefonování a druhou se 3GB internetu (v T-Mobile snad neumí víc než 1,5GB na kartu společně s voláním a konkurence je předražená a srašné pokrytí 1900 MHz LTE), jinak bych šel do Eplu, a to hlavně kvůli kvalitnějším aplikacím. 

Ten pán v Alze hned odpověděl slovy "Nebojte jsme pojištění" a ofoukal ten mobil (pofoukáním ránu nezahojíš). Já na to něco jako "Tak za tohle chci nový kus" a tak se taky stalo (tak nějak). Moje reakce by možná byla jiná, kdybych nepotřeboval za 5 min stihnout vlak, který jede z nádraží 1 Km daleko :D

Na uhlopříčce displeje mi vždycky nějak nezáleželo, já mám S6 a tam je ta jemnost na takový úrovni, že to vůbec nemá cenu takhle řešit. :D A když nechceš Android, tak si kup Aligátora, ten má myslím taky Dual SIM :D Ten týpek z Alzy byl dobrej no :D Zlatý Datart (v případě starého Samsungu, tam to bylo pár dní) a servisní středisko Samsungu... Jinak 5 minut běžím kilometr docela dost špatně, tys to dal? :D 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Just now, jirkasta napsal(a):

Na uhlopříčce displeje mi vždycky nějak nezáleželo, já mám S6 a tam je ta jemnost na takový úrovni, že to vůbec nemá cenu takhle řešit. :D A když nechceš Android, tak si kup Aligátora, ten má myslím taky Dual SIM :D Ten týpek z Alzy byl dobrej no :D Zlatý Datart (v případě starého Samsungu, tam to bylo pár dní) a servisní středisko Samsungu... Jinak 5 minut běžím kilometr docela dost špatně, tys to dal? :D 

To bylo taky vtipné. Vlak měl naštěstí zpoždění jako vždycky, ale když jsme doběhli k vlaku, tak on zrovna zavřel dveře a chctěl se rozjet. Kamaráda, který šel se mnou, nenapadlo nic lepšího, než dal ránu pěstí do vlaku vedle dvěří. Vlak se zastavil a z okénka vyklouknul strojvůdce a zařval: "Co je?" takovým nepříjemným hlasem. Po krátké hádce nám otevřel a já uspěšně dojel domů :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 1 minutou, milanfon napsal(a):

To bylo taky vtipné. Vlak měl naštěstí zpoždění jako vždycky, ale když jsme doběhli k vlaku, tak on zrovna zavřel dveře a chctěl se rozjet. Kamaráda, který šel se mnou, nenapadlo nic lepšího, než dal ránu pěstí do vlaku vedle dvěří. Vlak se zastavil a z okénka vyklouknul strojvůdce a zařval: "Co je?" takovým nepříjemným hlasem. Po krátké hádce nám otevřel a já uspěšně dojel domů :D

To byla 842 nebo řidičák ne? Tak to bych se na vás vykakal s nějakým brzděním u takového stroje :D Kdyby byl nějaký problém, tak jsou na zastavení vlaku jiný ruční návěsti a bouchnutí do dveří to není :D 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Just now, jirkasta napsal(a):

To byla 842 nebo řidičák ne? Tak to bych se na vás vykakal s nějakým brzděním u takového stroje :D Kdyby byl nějaký problém, tak jsou na zastavení vlaku jiný ruční návěsti a bouchnutí do dveří to není :D 

Polská 844 (Regio Shark). Vždyť to je jak autobus, akorát na kolejích :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích
Před 5 minutami, milanfon napsal(a):

Polská 844 (Regio Shark). Vždyť to je jak autobus, akorát na kolejích :D

Tak u Sharka asi jo, ale obecně znovu zastavovat vlak je činnost, kterou fírové moc nemají rádi kvůli vzduchové brzdě :D A některým strojům to ani nedělá moc dobře, třeba 854 s hydrodynamickou spojkou.

Editoval(a) jirkasta

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

Ke komentování se musíte přihlásit nebo si vytvořit účet

K zanechání komentáře musíte být člen

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet v naší komunitě.

Zaregistrovat se

Přihlásit se

Už máte účet? Přihlašte se zde.

Přihlásit se teď

×
×
  • Create New...