Jump to content

Recommended Posts

Zdar borci. Už pár měsíců mám tyhle otravný internetový lagy. Nevíte jak se toto sekání nazývá? Nebo co to způsobuje a jak to vyřešit? Ping mám normální, okolo 20 ms (i když někdy to stoupne na 60-80 ms) Rychlost internetu je 40/5, pravděpodobně mi to dělá i u jiných her. Hraju na kabelu. Předem děkuji za odpověď.

Ano vyřeším to tak, že restartuju router, ale je to otravné a navíc chybím spoluhráčům v kole, takže se ještě jednou zeptám, jestli to jde vyřešit i jiným způsobem než restartem routeru?

Btw. Má to něco společnýho s tím, že v mé síti jsou připojené 2 počítače a, že tímhle ten internet zpomalují? Protože se mi zdá, že předtím, když byl v síti připojený 1 počítač tak to šlo v pohodě. Nevím v tomhle jsem laik, ale raději se zeptám.

csgo 2018-03-07 17-25-48-11.avi
csgo 2018-03-07 17-25-48-11.avi

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatních sítích

@Štěpán Rukavička stáří routeru a kabeláže? Jsou nějak ohnuté? Hejbe se s nimi často? Jaký OS používáš? Tvůj primární prohlížeč? BTW Google jde do háje, Edge a Mozila jsou před ním, u těchto her je nejlepší mít základní prohlížeč Explorer protože na něm to je položený...

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Před 19 hodinami, Romantus97 napsal(a):

@Štěpán Rukavička stáří routeru a kabeláže? Jsou nějak ohnuté? Hejbe se s nimi často? Jaký OS používáš? Tvůj primární prohlížeč? BTW Google jde do háje, Edge a Mozila jsou před ním, u těchto her je nejlepší mít základní prohlížeč Explorer protože na něm to je položený...

No to bych zrovna neřekl, že Chrome jde do prdele :D Přece jen je to furt nejvyužívanější prohlížeč a ještě dlouho bude :D Jako je to dobrej žrout RAMek, ale jinak špatnej není :D Je pravda, že mě nová Mozilla docela oslovila, ale ještě nejsou benchmarky tak dobrý, abych přešel :D

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Před 19 hodinami, Štěpán Rukavička napsal(a):